Erbert preloader logo
0%

RENDSZERÜZEMELÉS

Bizza ránk rendszere üzemelését!
systemadministration header background
Görgessen!
Felügyelt szerverek
97
Támogatott szakemberek
15
Felhasználók
600 - 1000

01 Bevezetés

Cégünk rendszerüzemeltetési üzletágának fő feladata olyan IT szolgáltatás biztosítása, amely az Ügyfeleink üzleti működését optimális hatékonysággal kiszolgálja, gyorsítja, egyszerűsíti és végül olcsóbbá és átláthatóbbá teszi. Legyen szó az informatika egy bizonyos területéről (pl. szerver üzemeltetés), résztevékenységről (kliens oldali támogatás) vagy akár a komplett IT infrastruktúráról.

Küldetésünk szerves része az ügyfelekkel történő minél személyesebb, problémamegoldást, maximális segítségnyújtást előtérbe helyező hozzáállás. Motiváltságunk, feladatunk – a teljes körű rendszergazda szolgáltatás – iránti elkötelezettség mozgatója az a kiváncsiság és a maximalizmus, mellyel szakmánkhoz állunk! A rendszergazda szolgáltatás egy komplex megoldás, hogy az Ön cége az „IT-osztály” feladatkörét többé ne érezze sajátjának!

Átlátható üzemeltetési költségek, rugalmas/áltlánydíjjas elszámolási struktúrában Professzionális szolgáltatás menedzsment és szolgáltatás riportok biztosítása Online hibabejelentő (ticketing) rendszer Pontos havi munkaelszámolás Szolgáltatási szint megállapodásban (SLA) garantált szolgáltatás minőség és válaszidők Az igényektől függő, magasan képzett mérnökökből és technikusokból álló üzemeltetési csapat Proaktív, az üzletmenetet a kiszolgáló, IT szakértői bázis biztosítása Hatékony együttműködés az Ügyfeleinknél működő különböző részegységekkel, legyen szó a külföldi anyacég IT központjáról vagy akár a helyi speciális alkalmazás fejlesztőiről, üzemeletetőiről Igény szerint folyamatos (7x24) rendelkezésre állás Távoli segítségnyújtás: A bejelentett hibát távolról bejelentkezve orvosoljuk. A hibaelhárítási tevékenységen kívül a távoli elérés lehetősége lehetővé teszi az ellenőrző és konfigurációs feladatok elvégzését is Helyszíni támogatás: Mindig adódhatnak olyan meghibásodások, amelyek távolról nem javíthatóak. Ezekben az esetekben az ICT szakembere személyesen, a helyszínen oldja meg a felmerült problémát. Automata rendszer monitorozás a nap 24 órájában Rendszerkarbantartás, ütemezett feladatok: A rendszer ellenőrzését (napló állományok, monitoring alkalmazás) és a szükséges módosítások, valamint frissítések telepítését foglalja magában, amelyet automatikusan, rendszeresen végzünk On-line IT leltár: Igény esetén rendszerünk Ügyfeleink informatikai eszközeikről automatikusan frissülő IT leltárt készít, mely többek között megmutatja, hogy melyik számítógépet ki használja, melyik gépre milyen programok vannak telepítve, illetve azt is, hogy kinek melyik könyvtárhoz van hozzáférése a szerveren. Naprakész rendszer dokumentáltság: Elkészítjük informatikai rendszerük teljes dokumentációját, ami tartalmazza a rendszerük felépítését, a szerverek és a szolgáltatóknál lévő jelszavakat, valamint jogosultsági beállításokat is. Alapszolgáltatásunk része, hogy a dokumentációból átadunk egy példányt az Ügyfelünknek, így a vállalkozás nincs kiszolgáltatva az informatikai szolgáltatójának

02 Optimális informatikai rendszert szeretne kialakítani?

Segítünk Önnek megalapozott döntést hozni abban, hogy milyen hardvereket és szoftvereket használjon a rendszer kiépítése során, elkerülve ezzel a fölösleges kiadásokat. Díjmentes rendszer audit keretein belül szakértő kollégánk konzultál Önnel és megteszi javaslatait

03 Kerülje el a szoftveres és hardveres karbantartás nehézségeit!

Szoftverfrissítések, újratelepítés, beállítások, szerelés, hálózati rendszer működtetése, szoftveres és hardveres hibaforrások javítása, vírusírtás… mindezek sok időt, pénzt és energiát vonnak el az Ön cégétől. A legkorszerűbb technológiai megoldásokat alkalmazva ügyfeleinknek nem kell szembesülniük a rendszerkarbantartás okozta nehézségekkel.

04 Miben segíthet Önnek rendszerfelügyelet szolgáltatásunk?

  • hálózatfelügyelet
  • szolgáltatások megtervezése, megépítése, üzemeltetése
  • aktív és passzív eszközök felügyelete
  • rendszerintegráció
  • Windows,Linux és egyép operációs rendszeren alapuló szerverek üzemeltetése
  • munkaállomások kiépítése, felügyelete
  • teljesítmény monitorozás (fontosabb paraméterek folyamatos naplózása, arról grafikon készítése)
  • belső adatbázisok, információs és levelező rendszerek üzemeltetése
  • rendszeres biztonsági mentések elkészítése
  • hibabejelentések, feladatok megoldásának rögzítése rendszernaplóba
  • számítógéppel, programokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása, tanácsadás
  • vírusellenőrzés, vírusirtás
  • operációs rendszerek, szoftverek tervszerű frissítése
  • 04 Miért mi?

    Tapasztalat
    Felkészültség
    Elkötelezettség